maanantai 2. joulukuuta 2019

Hei, minun nimeni on Temirlan, mutta minun ystäviä kutsutaan minut "Timi".
Tällä hetkella opiskelen ammattikoulussa rakennusalalla siitä syystä että haluan tulla rakentajaksi tulevaisuudessa. Minulla on harrastus, tykkään piirtämisestä ja toivon että se taito auttaa minua rakennuksessä, esim. työpiirustuksessa.

Nyt minä haluan esitellä ja kertoa teille muutama tietolähteä joista minä yleensä saan
tietoa, ne auttavat minua tosi paljon ammattiopiskelussa.

Ensimäinen sivu tietenkin "YouTube", jopa sanoisin sovellus, joka käytän  90% opiskelussa ja ajanvientissa.
siinä voi löydä kaiken, kirjaimellisesti kaiken, jopa tosi eksoottisista teemasta ja tietenkin rakennuksestä, siinä minä katson erilaisia rakennus videoita jossa amattilliset rankentavat hulluja rakennuksia.

Toinen sovellus eli sivu "Wikipedia" jossa minä luen erilaisia artikkelija rakennusalasta sekä  rakennuksen historiasta, esim. milloin ihmiset alkoivat rakentaa taloja ja kaikki semmosia voi löydä ja lukea "Wikipediassa".
Kuvahaun tulos: talo toisinpäin"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti