maanantai 2. joulukuuta 2019

TURKKILAINEN RUOKA

TERVETULOA     MAKUJEN   MAAILMAAN

Minä olen BIRGUL SATILMIS ja minä olen Turkkilainen. Olen opiskelija ja valitsen Ravintola kokki. Minä haluan oppia  turkkilainen ruoat mukana suomalainen ruoat. Minun kulturissa on paljon laji. Maistaa täytyy. Koska aromilla ei ole mitään rajaa. Palvelemme aterioita silmillemme ja sydämellemme. Minulla maahan kaikki kaupungissa yksi makumaailma. Kala, kana, liha, vihannes, erityisruoka, grilli, leivos, makea ja suolainen... minä uskon kaikki ruoat maun arvoinen.

elele.com.tr / yemek.com / harbiyiyorum.com / Turk Mutfagi - Biletall Blog

Aiheeseen liittyvä kuvaKuvahaun tulos: turk yemekleri bloglariKuvahaun tulos: turk yemekleri bloglariKuvahaun tulos: turk yemekleri bloglari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti