maanantai 7. marraskuuta 2016

Annin ja Tomin blogipäivitys


Blogi
Me olemme Anni ja Tomi.
Opiskelemme Lybeckerin opistossa.
Minä olen Anni ja opiskelen Kuva- ja Mediataidetta.
Minä olen Tomi ja opiskelen Sisärakennus ja sisustusta.
Tomi: Minä olen hyvä maalauksessa ja sisustamisessa.
Anni: Minä olen hyvä taidegrafiikassa ja maalauksessa.
Tomi: Minä kertoisin koulutöistä, raksahommista ja puutöistä.
Anni: Minä kertoisin koulutöistäni ja töistä, joita teen kotona.
Tomi ja Anni: Kiinnittäisin huomiota Isoihin alkukirjaimiin, oikeinkirjoituksiin ja että teksti olisi asiallista.
                                                                                                                                                                                                               Anni: Halusin laittaa juuri tämän kuvan, koska se on niin hieno, värikäs ja sitä oli mukava tehdä.                                                                                                                                                                                                                               

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti